TeamTime

Of hoe je samen werk & privé combineert

Teamtime is een magazine dat to the point, licht verteerbare en bruikbare informatie geeft. Info die de Vlaamse mannen en vrouwen meteen kunnen toepassen in hun drukke leven met betrekking tot de combinatie werk-gezin-vrije tijd. Teamtime is een product van Comeva en Sanoma Magazines Belgium.

Verspreiding

TeamTime wordt verspreid naar alle abonnees van Libelle, Humo, Flair, Story, Feeling, Feeling Wonen en evita. Daarnaast wordt het uitgedeeld aan de medewerkers van de Vlaamse overheid, via de vakbonden en de Werkwinkels van de VDAB. Het blad is ook online aan te vragen op de websites van MV United en Comeva. Dat brengt de totale oplage op 260.000 exemplaren.

Naast deze verspreiding wensen we ook zoveel mogelijk andere Vlaamse gezinnen te bereiken:

  • door de overkoepelende website MVUnited waarop ook ‘Teamtime’ aanwezig is
  • de verspreiding van de magazines via alternatieve kanalen (vanaf 20 februari)
  • de aanvraagmogelijkheid van de magazines via de websites MVUnited.be en comeva.be (vanaf 20 februari)
  • de promotie die gevoerd zal worden voor het project in de verschillende magazines en op comeva.be

Contact

Sanoma Magazines Belgium – Projectgroep Comeva

Contactpersoon:
Christine Van Daele
Uitbreidingstraat 82 – 2600 Berchem
Tel: 03/290 12 40
Fax: 03/290 12 37
e-mail: c.vandaele@sanoma-magazines.be

Doelstellingen van het project

Met dit project streven we er naar om een brede groep te sensibiliseren, een gesprek binnen het gezin los te maken over de combinatie arbeid & gezin en een mentaliteitswijziging te realiseren. Op een herkenbare en aangename manier willen we concrete en creatieve oplossingen aanbieden die de combinatie werk en gezin/vrije tijd voor man én vrouw aangenamer kunnen maken.

We zien hier verschillende soorten oplossingen:

  • oplossingen tussen partners
  • oplossingen binnen het gezin door het betrekken van de kinderen
  • oplossingen tussen de werknemer en de werkgever. Met name het gezinsvriendelijk organiseren van de werksituatie.
  • oplossingen creëren door de eigen werksituatie in handen te nemen.
  • oplossingen aangeboden door derden: dienstencheques, tijdelijke verlofregelingen, kinderopvang, enz…

Doelgroep

Gebaseerd op het Comeva luisterforum is onze kerndoelgroep:

     vrouwen én mannen

     dertigers en veertigers

     met opgroeiende kinderen tussen de 0 – 11 jaar

Een doelgroep die we zeer goed bereiken met de Sanoma abonnees.

Output van het project

Twee herkenbare lifestyle magazines die een brede groep zullen bereiken en sensibiliseren.

TeamTime - voorjaar 2007

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

TeamTime - najaar 2007

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4